مـ ـنـ ـتـ ـد يـ ـا ت هـ ـو جـ ـا ن HoGaN.Yoo7.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـ ـنـ ـتـ ـد يـ ـا ت هـ ـو جـ ـا ن HoGaN.Yoo7.com

قلب واحد .. نبض واحد .. لموقع واحد .. جمعنا كلنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هروب الحضرى !!!!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
همس الجروح
عضو جديد
عضو جديد

هروب الحضرى !!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: هروب الحضرى !!!!!!!   هروب الحضرى !!!!!!! Icon_minitime2/23/2008, 1:21 am

قال الموقع الرسمي للنادي الاهلي يوم الخميس ان حارسه الدولي عصام الحضري غادر صباح اليوم سرا الى سويسرا للانضمام لنادي اف سي سيون السويسري رغم تعاقده لمدة ثلاث سنوات مع القلعة الحمراء .
وكان النادي السويسري قد تقدم بعرض لضم عصام الحضري الذى اختير افضل لاعب في افريقيا عقب تألقه بامم غانا 2008 مقابل 400 الف دولار , وهو العرض الذى رفضه مجلس ادارة النادي نظرا لتواضعه .
واكد عصام البدري المدرب العام والقائم باعمال مدير الكرة صحة الانباء واشار الى ان النادي السويسري طالب النادي الاهلي بارسال البطاقة الدولية للحارس تمهيدا لضمه بشكل رسمي.
ومن المقرر ان تعقد لجنة الكرة بالنادي الاهلي اجتماعا طارئا لبحث الموضوع في الساعات القليلة القادمة للحفاظ على حقوق النادي .
وكان ارسين فينجر المدير الفني لنادي ارسنال قد نفى التقارير الصحفية التى اشارت الى عرض المدفعجية لضم الحضري بعدما قاد بلاده ببراعة للقب نهائيات الامم الافريقية للمرة السادسة في تاريخه والثانية على التوالي مقابل 9 ملايين استرليني.
HoGaN
عضو محترف
عضو محترف
HoGaN

مُساهمةموضوع: رد: هروب الحضرى !!!!!!!   هروب الحضرى !!!!!!! Icon_minitime2/23/2008, 1:45 am

[color:3dee=cyan][center]شكرا على الموضوع

بس أحب أفسر شئ بسيط لأني من عشاق الحضري

الحضري لا هرب ولا عمل حاجة كل مافي الموضوع إنه إستأذن من النادي بعد ماتش الأهلى والمصري

وسافر تاني يوم سويسرا وكان رد جوزيه وحسام البدري عادي جدا وقالوله إحنا فعلاً عاوزين نتيح الفرصة لأمير عبد الحميد لحراسة المرمي

لكن كل دي إشاعات وصحافة صفرا

تقبلي مروري[/center][/color]
HoGaN
عضو محترف
عضو محترف
HoGaN

مُساهمةموضوع: رد: هروب الحضرى !!!!!!!   هروب الحضرى !!!!!!! Icon_minitime2/25/2008, 9:19 pm

[color:e11e=cyan][center]انا بعتذر وبسحب الرد اللى فات

لأن الحضري فعلا هرب

ودة مخليني حزين جدا Evil or Very Mad

بس دي فرصته للأحتراف فعلا

انا فعلا بحبه

بس مش عارف ادافع عنه

تقبلو إعتذاري[/center][/color]
اسطورة الحب
إداري
إداري
اسطورة الحب

مُساهمةموضوع: رد: هروب الحضرى !!!!!!!   هروب الحضرى !!!!!!! Icon_minitime2/27/2008, 2:54 pm

انا معا الاخ هوجان يا جماعه الحضرى سنه كبر ولزم يامن مستقبل بناتو الكلام ده من الحضرى نافسوا
قال

انا عاوز اعيش عائلتى فى مستوا راقى وغير كده انا معايا فرصة احتراف والنادى مش موفق

وكمان هوا سافر بعد انتهاء العقد بس لزم يستنه حتى انتهاء موسم الانتقال

تحياتى اسطورة الحب
https://hogan.yoo7.com/
KaPoO
عضو ذهبي
عضو ذهبي
KaPoO

مُساهمةموضوع: رد: هروب الحضرى !!!!!!!   هروب الحضرى !!!!!!! Icon_minitime9/28/2008, 2:07 am

[color:a75a=green][center]السلام عليكم

انا سمعت ان الحضرى انو هرب بعد الماتش علطول وكل الناس بتقول كده

.

عوزين نعرف الحضرى هرب ولا ؟؟

تحياتى

KaPoO[/center][/color]

هروب الحضرى !!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1