مـ ـنـ ـتـ ـد يـ ـا ت هـ ـو جـ ـا ن HoGaN.Yoo7.com

قلب واحد .. نبض واحد .. لموقع واحد .. جمعنا كلنا
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اسطورة الحب
إداري
إداري
avatar

عدد الرسائل : 205
العمر : 28
الموقع : http://hogan.yoo7.com/
تاريخ التسجيل : 15/02/2008

مُساهمةموضوع: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   3/4/2008, 5:17 pm

[size=18][center]مـــــــــــــــــــــــــــــــا هوا اصعب حب

وايه رائيك فى المثل الى بيقول خد اللى يحبك ومتخدش الى تحبواا


ويريت كل يوضح الردود

تحياتى اسطورة الحب [/center][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hogan.yoo7.com/
KaPoO
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 213
العمر : 28
الموقع : http://hogan.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 26/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   3/10/2008, 6:03 pm

[color:9645=orange]احله حاجة فيك يا اسطورة انك بتقول الحقيقه بس هوة الموضع جميبييل وصح وانا هعمل بلمثل دة



تقبل مرورى



تحياتى

مًٍَُـٌٌٍٍٍٍَُُِـٍِْ~ـًٍـًًٌٌٌٍٍٍَُُُِْْـًٍجٍٍَِِـًٍٍِـًٍٍْْْْْ~ًٍْـًٍُـًٍَِ ـ ـ ـرفًٍىًٍِ اًٍُلًٍُِرًٍِوًٍِِحًٍٍُِِْ ْ~ٍِْـٍُْـٍِْـًٍوٍُْرًٍحٍُِْ[/color]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zena
عضو نشيط
عضو  نشيط


عدد الرسائل : 35
تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   3/11/2008, 12:32 pm

[color:4d6e=violet]كل شخص ليه وجهة نظر حول الموضوع ده مثلا انا لما قلت ايه هو اصعب حب برأيي لقيت في كتير ناس مش بيعتبروه صعب وانا كمان لقيت اللي هم قاله عنه انه اصعب حب كان مش صعب اوي بالنسبه ليه ولا مستحيل
انا بالنسبه لي اصعب حب لما يكون كل واحد من الطرفين من دين مختلف
لان هيكون في ناس كتير واقفة ضد الحب ده وظروف كتير بتمنعه يعني مش بس الطرفين يقدروا يقروروا هم عايزين ايه في حاجات كتير بيتدخل بينهم وممكن تقرر عنهم كمان
ميرسي جدا اسطوة الحب وتقبل مروري[/color]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسطورة الحب
إداري
إداري
avatar

عدد الرسائل : 205
العمر : 28
الموقع : http://hogan.yoo7.com/
تاريخ التسجيل : 15/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   3/22/2008, 3:25 pm

بس انا من رائى ان اى مشكله ممكن تتحل فى الحب

اى بمعنا اصح الحب كلو مشاكل ومتاعب بس الى يحلها هوا الى يستحقها

يستحق الحب


تحياتى

اسطورة الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hogan.yoo7.com/
ملاك
عضو متميز
عضو متميز


عدد الرسائل : 87
تاريخ التسجيل : 02/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   9/24/2008, 11:47 pm

مشكورررررررررررر

وتقبللللللل مرورييييييييييي

مع تحيات ملاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسطورة الحب
إداري
إداري
avatar

عدد الرسائل : 205
العمر : 28
الموقع : http://hogan.yoo7.com/
تاريخ التسجيل : 15/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   9/28/2008, 1:03 am

ملاك ده مش موضوع تشكرينى على انا عاوز اعرف ايه رئيك فى الكلام ده

ايه هوا اصعب حب وايه رائيك فى المثل


اسعدنى مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hogan.yoo7.com/
lana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 56
تاريخ التسجيل : 11/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   9/28/2008, 1:43 am

بالنسبه لاصعب حب اسطوره في نظري اللي بيقابله خيانه خاصه لو الطرف الاخر بيحب بجد هو اللي هيتعب اوي يعني دية وجهة نظر
موضوع بقه المثل طبعا مش معاك فيه لو الحب مش متبادل من الطرفين يكون نهايته مش سعيده لان الحب عطاء ومشاركه اللي بيحب دايما بيعطي ويتنازل للطرف الاخر فتخيل بقه واحد بيحب والتاني يعني بيحاول الوضع هيكون ازاي هتلاقي الوضع اصبح كده واحد بيتنازل كتير والتاني بيستقبل بس وهو يكون في النهايه نقطة وقوف في الحب ده مهمت الطرف التاني تنازل للحب ده
اتمني ردي يكون مناسب وفي الاول والاخر هي وجه نظر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسطورة الحب
إداري
إداري
avatar

عدد الرسائل : 205
العمر : 28
الموقع : http://hogan.yoo7.com/
تاريخ التسجيل : 15/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   9/30/2008, 5:12 pm

كلام جميل بجد ردك جميل جد يوضح فعلان ان معنا فى المنتدى انســانه حسـاسه

بجد اسعدنى مرورك ويا رب يسعدك فى حياتك العاطفيه وتعيشى مع نصفك التانى فى امان


تحياتىأ

اسطورة الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hogan.yoo7.com/
الـ ـطـ ـيـ ـب
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 229
الموقع : http://hogan.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   10/1/2008, 2:41 am

مشكوووووووور يا اسطورة على الموضوع

وهو سؤال جميل

بس والله المثل ممكن يختلف من شخص للتاني

يعني مسألة نسبية

والأفضل هو اللجوء إلى الله فى الوقت دة

يعني تصلي صلاة استخارة

تقبل مروري

_________________
.. ..

[color:1063=green][center]ليتنا مثل الاسامي لا يغيرنا الزمان[/center][/color]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hogan.yoo7.com
ملاك
عضو متميز
عضو متميز


عدد الرسائل : 87
تاريخ التسجيل : 02/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   10/3/2008, 6:18 pm

الحب لما يكون من شخصين

ولا يكون بنيهم مشاكل هدا

يتسحق ان يكون الحب الحقيقي

في نظري ياخي وهو سؤال

جميل جدا

مع تحيات ملاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HoGaN
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد الرسائل : 142
تاريخ التسجيل : 23/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه   10/3/2008, 11:59 pm

مشكووووور يا اسطورة

وانا عن نفسي امتنع عن الاجابة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
بصرحه الموضوع منقول بس عاوز اعرف الردود الاعضاء هتكون ايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مـ ـنـ ـتـ ـد يـ ـا ت هـ ـو جـ ـا ن HoGaN.Yoo7.com :: منتديات هوجان الأدبية :: منتدى همــس العـشـاق-
انتقل الى: